cdn_helper

cdn_helper

Bert Stas nieuwe brand manager STVV

Partners

cdn_helper cdn_helper cdn_helper cdn_helper

Communicatiebeest Bert Stas wordt de nieuwe brand manager van STVV. Dat maakte de club vandaag bekend via een persbericht aan de media. Bert Stas kennen we onder andere van zijn werk voor communicatiebureau Idearté.

Zelf zegt STVV in een goeie flow te zitten. De club zag naar eigen zeggen hun laatste 12 wedstrijden als overwinning. Bovendien ging ze recent een partnerschap aan met Stad Sint-Truiden voor maar liefst 150.000 euro per seizoen. Dit in combinatie met de winsten en een zeer trouwe fanbasis geeft de ploeg vleugels. Om deze opwaardse flow verder te cultiveren investeert de ploeg in zijn omkaderend team. Bert Stas wordt hun nieuwe brand manager.
STVV als club beloofde aan de fans om iemand aan te trekken die de beleving in Stayen zou vergroten. Op deze manier hoopt de club ook meer fans aan te trekken voor hun wedstrijden.

“Als we de resultaten van alle Belgische clubs samen bekijken, was STVV de voorbije 5 jaar de achtste club van het land. Dat vertaalt zich nog niet volledig in supportersaantallen. De regio Haspengouw – in de brede zin van het woord – is echter een voetbalminnend publiek. We zijn er dus van overtuigd dat we Stayen terug kunnen laten vollopen. Onze laatste wedstrijd van vorig seizoen speelden we voor een vol huis tegen Standard, en ook de opkomst voor de eerste thuismatch van het nieuwe seizoen (tegen Union nvdr.) was goed. Tijdens onze vorige supportersmeeting beloofden we onze fans om iemand aan te trekken die de beleving op Stayen versterkt. Met de aanstelling van een brand manager zetten we nu die volgende stap.”

David Meekers, voorzitter STVV

Taal van de STVV-fan spreken

Als we kijken naar de sociale media van STVV merken we op dat de club een zeer communicatief sterke club is. Sterke beelden om publiek te trekken maar ook gezellige foto’s van de ploeg tijdens trainingen.
Een uitstraling die zeer professioneel is maar ver weg van de identiteit van STVV waar nieuwe brand manager Bert Stas mee groot werd gebracht. Zijn vader bracht als journalist vaak verslag uit over de ploeg. Later zou Bert zelf in de jeugdploeg staan.


“Vroeger had STVV een heel duidelijke identiteit.Mes tussen de tanden, een klein en moeilijk bespeelbaar veld en rammelende platen op de tribune. Door de jaren heen is het gelaat van onze club geëvolueerd. En dat is ook logisch. Maar de Truiense voetbalcultuur blijft bestaan. Mijn bedoeling is om – samen met de supporters – die nieuwe identiteit te benoemen en ze vervolgens ook door te trekken in communicatie, maatschappelijk engagement, matchbeleving, … We willen en zullen de taal van de STVV-fan spreken, zodat iedereen zich opnieuw vereenzelvigt met de Kanaries.”

Bert Stas, brand manager STVV

Maatschappelijk engagement heeft de ploeg zeker. Zo steunt STVV al jaren Truiense goede doelen zoals Levensloop. Voor het aankomende Levensloop event op 1 oktober schonk de ploeg een wedstrijdshirt gesigneerd door de spelers. Deze zal op latere datum geveild worden.

Het is uitkijken naar de identiteit die Stas samen met Meekers en de rest van het team zal vormgeven.

Lees ook

Klanten van Twenty Two Coffee trekken erop uit om te supporteren...

Simon Mignolet en zijn Club Brugge spelen vanavond de terugwedstrijd van de halve finale in de UEFA Europe Conference League tegen Fiorentina. Om hem...

Leerlingen Atheneum Sint-Truiden gaan uit de bol op Stressfactor

Het GO! Atheneum Sint-Truiden gaf vrijdag het startschot voor de festivalzomer tijdens ‘StressFactor Live’. Met artiesten als Michael Schack, Karakals, Nina Black en Cristian...

Analyse: Politiek Sint-Truiden reageert met stilte op de 4de audit

Eind april werd Sint-Truiden geconfronteerd met de resultaten van de 4de forensische audit. Hierin werden verschillende namen genoemd maar het onderzoek draaide vooral rond...

De Truiense Academiezaal was vandaag het decor voor de Vlaams-Britse serie Professor T. 🎥

De serie begon als een Vlaamse reeks
Twenty Two Coffee trekt vandaag met een fanbus vol klanten, familie en vrienden naar de halve finale van de UEFA Atheneum Sint-Truiden l Campus Speelhof ging afgelopen vrijdag uit de bol op het schoolfestival StressFactor LIVE! 🎤

Herbeleef het via www.sintruinbegot.be
Studenten Communicatie PXL komen naar Sint-Truiden met hun event Global Village!😍

Op dit Food Festival, georganiseerd onder de naam Harmony Events,
Ontdek het verhaal van de Truiense belforttoren! 🌟

Sint-Truiden viert dit jaar 25 jaar Unesco Werelderfgoed van de belforttoren en van
Nieuwe Drag Show op de Groenmarkt!🥳

Op 15 augustus kan je op de Truiense Groenmarkt gaan kijken naar een vernieuwde Drag
𝙒𝙞𝙚 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙩 𝙈𝙞𝙨𝙩𝙚𝙧 𝙎𝙏𝙑𝙑 2024? 😍

Supportersclub Victoria organiseert dit jaar weer de verkiezing Mister STVV.
Je kan nog tot 10
Rustige zonnige dagen. ☀️

Een mooie zomerse dag in onze Trudostad waarbij veel mensen de rust gingen opzoeken op een terrasje
Juwelier Willems verbouwt en organiseert daarom vanaf 2 mei een uitverkoop. 💍

Binnenkort starten de renovatiewerken in de inloopwinkel van Juwelier
keyboard_arrow_left keyboard_arrow_right Volg ons op instagram
cdn_helper cdn_helper cdn_helper cdn_helper cdn_helper cdn_helper cdn_helper cdn_helper cdn_helper

Advertentie

cdn_helper cdn_helper cdn_helper cdn_helper

Nieuwsbrief