Stijn wint gratis tattoo STVV!

Partners

STVV kondigde bij de start van hun feestjaar aan dat zij voor hun 100-jarig bestaan verschillende winacties zouden organiseren. Supporters konden onder andere een tattoo winnen. Supporter Stijn was de gelukkige winnaar en liet in de Truiense tattoo shop Atomic Custom Tattoos het stamnummer van de club vereeuwigen op zijn huid.

STVV bestaat dit jaar 100 jaar. Om dit te vieren zette de club een heuse abonnementscampagne op. Ze hoopten door deze campagne de symbolische grens van 3800 abonnees te halen, niet toevallig de postcode van Sint-Truiden.

Mijlpalen

Om deze abonneecampagne interessant te maken werden verschillende mijlpalen bepaald. Aan elke mijlpaal hing een verhaal en een winactie waarbij STVV hun fans iets wou teruggeven voor de steun.

“Als we de grens van de 373 (het stamnummer), 1924 (het oprichtingsjaar), 3000 (het aantal abonnees van vorig jaar) en 3800 doorbreken, valt er telkens een extra prijs te winnen. De eerste drie prijzen zijn alvast bekend: een fles STVV-gin, een tattoo van STVV en een reis naar Japan (inclusief een bezoek aan de STVV Lounge in Tokio). Het zijn dus stuk voor stuk zaken of herinneringen die je voor eeuwig bijblijven.”

Bert Stas, Brand Manager STVV

De mijlpalen werden vlot gehaald. Op 26 juli, amper twee maanden na de lancering van de campagne, had de club al meer dan 3000 abonnees gehaald. Daarbij evenaarden ze hun abonnees van vorig jaar.

“Momenteel zitten we aan 3500 abonnees. Dat is 20% meer dan vorig jaar.”

Bert Stas, Brand Manager STVV

94 kanaries wouden tattoo

Een van de prijzen voor de abonneecampagne was een STVV tattoo. Zo’n 94 fans stelden zich kandidaat om deze te krijgen. Uiteindelijk kreeg de Diepenbeekse fan Stijn Bielen de prijs. Bij de Truiense tattoo shop Atomic Custom Tattoos liet de rasechter kanarie het stamnummer van de club (373) en de boodschap ”till I die.”
Als Diepenbekenaar zit Stijn thans in de sfeer van de Racing Genk-fans maar toch heeft hij een grote liefde voor de Truiense kanaries. Stijn kreeg het kanarievirus over van de man van zijn meter. Na één match was hij verkocht en zo is hij al sinds hij 11 was fan.

De keuze voor het stamnummer en de slogan voor het ontwerp van de tattoo zijn niet toevallig. Het thema van het 100-jarige bestaan van de voetbalclub is immers ‘Voor Eeuwig.’
Tom Maassen, eigenaar en artist bij Atomic Custom Tattoos, koos voor een opvallend lettertype om het ontwerp tot leven te brengen. Zelf vond hij de sessie aangenaam om te doen.

Lees ook

Dit is het nieuwe bestuur van Sint-Truiden – Keuze voor vernieuwing...

Vanmiddag ging de nieuwe regenboogcoalitie in gesprek met de pers. Voor het eerst sinds de avond van de verkiezingen communiceerden zij samen over hun...

Witte rook uit Truiense onderhandelingen. Vandenhove stelt regenboog-meerderheid samen

Witte rook uit het Truiense stadhuis. Ludwig Vandenhove heeft vier gesprekspartners gevonden om mee aan tafel te schuiven: Open VLD, N-VA en WOW. Vandenhove...
ongeval- sint truiden

Ernstig ongeval op Luikersteenweg

Op de Luikersteenweg ter hoogte van de Jumbo is een personenwagen op een geparkeerde vrachtwagen ingereden.

Instagram

Dit is het nieuwe bestuur van Sint-Truiden.🗳

Het nieuwe bestuur van Sint-Truiden kiest voor een breuk met het verleden. Binnen 14
Sint-Truiden krijgt een roos Vivaldi-bestuur waar de 4 politieke spectra als seizoenen in zitten verwerkt met WOW als centrumpartij.

Ludwig Vandenhove
Vandenhove heeft gesprekspartners gevonden in Open VLD, N-VA en WOW.

“Ik ben verheugd dat ik met WOW, N-VA en Open Vld
Ludwig Vandenhove wil deze week landen met zijn formatiegesprekken. Dat meldt hij aan VRT.

Vandenhove bevestigt dat er er zondagnacht al
Vooruit wordt de grootste partij van Sint-Truiden.

Het voorakkoord dat zou bestaan tussen Vooruit - Open VLD en N-VA haalt geen
Momenteel zijn er 21/38 kiesbureaus geteld, dus meer dan 50% van de stemmen.

Vooruit is momenteel de grootste partij (20,3%), gevolgd
{{content:words:20}} {{content:words:20}} Dag van de kiezing! 🗳️

Deze middag opvallend rustig aan de Truiense stembureaus. Onze redactie vernam dat er weinig jonge kiezers

Advertentie

Nieuwsbrief