Stijn wint gratis tattoo STVV!

Partners

STVV kondigde bij de start van hun feestjaar aan dat zij voor hun 100-jarig bestaan verschillende winacties zouden organiseren. Supporters konden onder andere een tattoo winnen. Supporter Stijn was de gelukkige winnaar en liet in de Truiense tattoo shop Atomic Custom Tattoos het stamnummer van de club vereeuwigen op zijn huid.

STVV bestaat dit jaar 100 jaar. Om dit te vieren zette de club een heuse abonnementscampagne op. Ze hoopten door deze campagne de symbolische grens van 3800 abonnees te halen, niet toevallig de postcode van Sint-Truiden.

Mijlpalen

Om deze abonneecampagne interessant te maken werden verschillende mijlpalen bepaald. Aan elke mijlpaal hing een verhaal en een winactie waarbij STVV hun fans iets wou teruggeven voor de steun.

“Als we de grens van de 373 (het stamnummer), 1924 (het oprichtingsjaar), 3000 (het aantal abonnees van vorig jaar) en 3800 doorbreken, valt er telkens een extra prijs te winnen. De eerste drie prijzen zijn alvast bekend: een fles STVV-gin, een tattoo van STVV en een reis naar Japan (inclusief een bezoek aan de STVV Lounge in Tokio). Het zijn dus stuk voor stuk zaken of herinneringen die je voor eeuwig bijblijven.”

Bert Stas, Brand Manager STVV

De mijlpalen werden vlot gehaald. Op 26 juli, amper twee maanden na de lancering van de campagne, had de club al meer dan 3000 abonnees gehaald. Daarbij evenaarden ze hun abonnees van vorig jaar.

“Momenteel zitten we aan 3500 abonnees. Dat is 20% meer dan vorig jaar.”

Bert Stas, Brand Manager STVV

94 kanaries wouden tattoo

Een van de prijzen voor de abonneecampagne was een STVV tattoo. Zo’n 94 fans stelden zich kandidaat om deze te krijgen. Uiteindelijk kreeg de Diepenbeekse fan Stijn Bielen de prijs. Bij de Truiense tattoo shop Atomic Custom Tattoos liet de rasechter kanarie het stamnummer van de club (373) en de boodschap ”till I die.”
Als Diepenbekenaar zit Stijn thans in de sfeer van de Racing Genk-fans maar toch heeft hij een grote liefde voor de Truiense kanaries. Stijn kreeg het kanarievirus over van de man van zijn meter. Na één match was hij verkocht en zo is hij al sinds hij 11 was fan.

De keuze voor het stamnummer en de slogan voor het ontwerp van de tattoo zijn niet toevallig. Het thema van het 100-jarige bestaan van de voetbalclub is immers ‘Voor Eeuwig.’
Tom Maassen, eigenaar en artist bij Atomic Custom Tattoos, koos voor een opvallend lettertype om het ontwerp tot leven te brengen. Zelf vond hij de sessie aangenaam om te doen.

Lees ook

Geen parkeerders meer aan oorlogsmonument in Stapelstraat

Stad Sint-Truiden gaat bloembakken en een bank plaatsen voor het oorlogsmonument op het St-Martenplein aan de Truiense Stapelstraat. Burgemeester Ludwig Vandenhove vindt het niet...

Scholieren uit Herk-De-Stad winnen eerste prijs bij FIRST LEGO-League op Droneport

DronePort in Sint-Truiden was zaterdag het toneel voor de derde editie van het BeLux Championship van de First Lego League, een grootschalige techniekwedstrijd voor...
sint truiden - tedi - stayen

Duitse winkelketen TEDi opent filiaal op Stayen in Sint-Truiden

Op 14 maart opende het TEDi-filiaal op Stayen in Sint-Truiden. De discountwinkel nam het pand waar voorheen de Big Bazaar was ondergebracht.

Instagram

{{content:words:20}}

Advertentie

Nieuwsbrief