Twenty Two Coffee kiest voor de digitale butler experience met Solvengo

Twenty Two Coffee is niet vies van een digitale oplossing om de beleving van hun klanten te verbeteren. Daarom maken zij gebruik van het Why Wait systeem van Solvengo.

Gaan zitten en direct je drankje of gerecht kunnen bestellen en betalen? Het kan met het Why Wait systeem. Door het scannen van een QR-code krijgt de klant in een oogopslag de hele menukaart te zien. Via zijn smartphone kan hij vervolgens een bestelling plaatsen en deze betalen. Bestellen, betalen en genieten, allemaal in een mum van tijd.
Het concept komt van het Limburgse bedrijf Solvengo. Een jong bedrijf dat zich richt op digitale oplossingen voor bedrijven. Ze focussen zich vooral op de brede horeca omdat het team de sector goed kent.

Efficiënt zonder menselijke aanpak te verliezen

Wouter Mignolet, zaakvoerder van Twenty Two Coffee, is enthousiast over het systeem.

“Het is sneller voor de klant en makkelijker voor de zaak. We kunnen namelijk onmiddellijk aanpassingen doen aan de menukaart indien die zich voordoen zonder dat er teveel papier verspild moet worden.”

Wouter Mignolet, zaakvoerder Twenty Two Coffee

Klanten kunnen het concept van Why Wait kennen van de Fruit Valley Lounge zomerbar. Ook hier heeft het systeem zijn handigheid al bewezen. Twenty Two Coffee is de eerste vaste horecazaak in Sint-Truiden die gebruik maakt van de toepassing.Volgens Mignolet en zaakvoerders Solvengo Kobe en Dries, komt de menselijke ervaring van een horecabezoek niet in gedrang.

“Omdat obers zich nu geen zorgen moeten maken over betalingen of bestellingen is er meer ruimte voor een vlotte babbel tijdens het opdienen. De menselijke touch van een bezoekje aan Twenty Two Coffee gaat dus zeker niet verloren.”

Kobe en Dries, Solvengo